Mijn Dossier
Het patiëntenportaal Mijn Dossier is een service voor patiënten van Amsterdam UMC, locatie AMC en locatie VUmc. Mijn Dossier biedt u als patiënt een beveiligde digitale omgeving waarin u:
- een gedeelte van uw persoonlijke medische dossier kunt raadplegen
- uitslagen van diverse onderzoeken kunt inzien
- een overzicht van al uw afspraken in het ziekenhuis kunt inzien, een afspraakverzoek kunt indienen of een afspraak annuleren
- inzicht heeft in uw persoonlijke informatie, zoals uw medicatieoverzicht of allergieën
- via een beveiligde omgeving vragen kunt stellen aan uw behandelteam
- brieven kunt inzien die verzonden zijn door uw behandelaars van het ziekenhuis aan bijvoorbeeld uw huisarts
- zelf uw persoonlijke gegevens, zoals uw adresgegevens, kunt wijzigen.
In het patiëntenportaal ziet u de gegevens die vanaf 25 oktober 2015 in locatie AMC en 13 maart 2016 in locatie VUmc ingevoerd zijn in het nieuwe Elektronische Patiëntendossier. Voor uw behandelteam zijn oudere gegevens wel zichtbaar.
Heeft u zich al aangemeld voor Mijn Dossier? Dan kunt u hieronder direct inloggen:
Heeft u zich nog niet aangemeld? Hieronder vindt u uitleg hoe u toegang tot het patiëntenportaal kunt aanvragen.
Meer informatie
- Mijn Dossier aanvragen
- Direct naar Mijn Dossier
- Mijn Dossier via de app gebruiken
- Wat vind ik waar in Mijn Dossier
- Veelgestelde vragen over Mijn Dossier
- Algemene voorwaarden Mijn Dossier
Heeft u nog vragen over het patiëntenportaal? Neem dan contact op met de servicedesk van Mijn Dossier via support@amc-vumc.nl.